Hoppträning 3/2-11

Puhh nu är jag trött ska ni veta, är till och med jobbigt att skriva med fingrarna på datorn, då kan ni tänka er hur trött jag verkligen är. Fick verkligen rida ordentligt mycket idag vilket bara är bra då Paddington var lugn idag, eller aa lugnare än vanligt om jag säger så. Han var mjuk och fin idag i kroppen, härlig känsla det där! Hoppade kombinationer och studs vilket enligt mig är väldigt bra att öva på om man vill öva spänst, lydnad och följsamhet.

Har inte så mycket mer att säga om dagens ridpass egentligen.... och det gick inte att lägga in film på bloggen?! :o
men här har ni en länk om ni vill se hur det såg ut :)
http://www.youtube.com/watch?v=PZgtUqF0Gvg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0