Lite allmän information ;)

- Snart händer det grejer på bloggen vill jag lova! Mer än så säger jag inte men om den ser lite lustig ut nu så kommer ni nog att förstå sen ;)

- Det är bara 18 dagar kvar tills Fredrika kommer till mig och bara 23 dagar kvar tills GHS!

- Idag firar jag och min pojkvän 2 år! Helt sjukt vad tiden går fort! Men jag är såå glad att jag hittade just honom, han är helt underbar!

- Det gick bra på tävlingen i söndags!
I L:C så var han väldigt taggad och hade fokus på lite fel hinder osv... men en 0-0 iaf :)
I L:C+5 så var han hur fin som helst! Nästan lite för bra så jag tappar drivet framåt så fick två stopp som var helt och hållet mitt fel, annars var han vääldigt fin! Nu laddar vi om tills udden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0