Bara en liten förklaring...

Som några kanske märkte så uppdaterade jag inte igår då jag blev påhoppad utav en anonym läsare. Blev väldigt chockad och väldigt ledsen utav det och som ni kanske förstår så har jag tagit bort dessa kommentarer. Tycker att det är så grymt tråkigt att bli påhoppad av någon man inte vet vem det kan vara. Så min blogglust försvann helt och hållet, får se när jag kommer tillbaka igen, måste bara landa först. Egentligen borde jag inte ta åt mig eftersom jag vet att jag inte har gjort dessa falska anklagelser....

men aa, see you later.

Kommentarer
Postat av: sofie

alltså så jävla omoget att hålla på att skriva en massa onödiga kommentarer speciellt om man inte kan stå för den man är? men du har en fin blogg!:>

2011-01-27 @ 08:30:06
URL: http://meijeeer.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med dig! Tack så mycket! :)

2011-01-27 @ 08:54:17
URL: http://ellllin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0