Paddington



Har inte nämnt Padde på ett bra tag men eftersom den j'vla snön aldrig kan försvinna så har vi inte kunnat göra annat än att rida lite på vägen mest bara för att hålla igång. Jag har försökt att rida igenom honom ändå genom att få han undan skänkeln, jobba honom i låg form (han är jättefin!), sidvärtsrörelser och framåtbjudning. Han överraskar mig varje dag, han blir bara finare och finare trots att vi inte har kunnat rida ordentligt. Han har även fått mycket muskler mest på rumpan och han börjar bli fin på magen! Vilken guldponny jag har egentligen ;)
ÅH vad jag längtar tills det blir bar mark som på bilden ovan då jag verkligen kan rida igenom honom ordentligt!
Det är även bara 29 dagar kvar nu till GöteborgsHorseShow, så otroligt gutt!

Idag är det även hoppträning som ni kanske vet, ska hoppa bana idag för att öva inför Söndag! :D

Ha det bra, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0